2014. január 6., hétfő

Archie az új lakó

Annyi minden történt mostanában, hogy Archie beköltözéséről nem is számoltam be.

Archie egy óriás uszkár bébi. Risza a NEO Magyar Segítőkutya Egyesület egyik terápiás segítőkutyájának a kölyke. Mostanra már 4 hónapos és nagyobb, mint én, pedig mikor beköltözött jóval kisebb volt nálam.

Őszintén szólva Bélával (a macska lakótársammal) nem igazán voltunk boldogok az ügytől. Jómagam nem igazán vagyok oda a kölykökért, Béla meg hát macska, rajtam kívül nem igazán szeret más kutyát.

Anya gazdi megnyugtatott, hogy csak egy kevés ideig marad. A sors úgy hozta, hogy a kevés időből lehet kicsit hosszabb idő lesz, most apa gazdin áll,  hogy meddig maradhat.
Úgy néz ki segítőkutyát nevelünk belőle.

Anya gazdi nagyon elégedett a fejlődésével. Olyanokat szokott mondani, hogy sokkal jobb kutya, mint én voltam ennyi idősen. Igazából nem akarom az orra alá dörgölni, de persze, hogy sokkal jobb kutya, mert besegítek a nevelésébe, rengeteget leveszek a válláról.

Megmutatom neki, hogyan kell szépen szaladni ha hívnak, hogyan megyünk szépen láb mellett, mit jelent az ül. Sokat játszom vele, kergetőzöm, hogy le legyenek kötve a kölyök energiái. Még jó, hogy innen már anya gazdinak, nincs vele sok dolga. De meghagyom neki az örömöt, hadd higgye, hogy jó kutya.

Amúgy a kezdeti ellenszenvem nekem is elmúlt vele szemben, meg kell hagyni, tényleg jó fej egy kölyök. Nem túl akaratos ha játékról van szó, ha én épp pihenni vágyom azt tiszteletben tartja és hagy aludni. Igazából mondhatni kezdem megkedvelni, talán kicsit sajnálni is fogom, ha majd el kell mennie. És úgy érzem Béla is beletörődött, hogy nálunk lakik.

A lényeg, hogy időnként majd beszámolok Archie fejlődésről is, mert én is kíváncsi leszek, mi lesz még belőle, elég okos srác.

Ja és persze hoztam megint néhány fotót.
A karácsonyfáson, azért nézek olyan dühösen, mert ott már kicsit kezdett elegem lenni, hogy nem bír egy helyben maradni, én meg miatta ülhetek 10 percig mozdulatlanul egy karácsonyfás kép miatt.

+



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése