2014. március 6., csütörtök

Noszvajon pihentünk

Az év eleje elég pörgősre sikerült gazdiék életében. Sokat dolgoztak. Anya gazdi velem dolgozik, képezzük Archie-t. Anyagazdinak kihúzták 3 bölcsességfogát és a kozmetikában is sok a vendég, így ott is sokat kell dolgoznom nekem is neki is, apa gazdiról nem is beszélve. Ugyanis én a vagyok a fő megnyugtató. Ha egy kutya sírdogál, akkor mennem kell megnyugtatni.

Szóval így hirtelen összejöttek a dolgok, ezért a gazdiék kitalálták, hogy menjünk el Noszvajra a Nomád Hotelbe (http://www.nomadhotel.hu/) pihenni. Nem volt ellenvetésem, imádok odajárni.






 Gyönyörű környezet, sok erdei séta, kis tavak, ahol fürdeni lehet a négylábúaknak, nagyszerű vendéglátók, és Klári néni utánozhatatlan főztje. Mondtam is Archie-nak, hogy ilyen nagyszerű helyen még nem volt, majd meglátja.








Lakik most ott egy kutya Artúr, talán egyszer majd én is megkedvelem, elég nagy állat. De Archie imádta és nagyon jókat játszottak, nekem így jó volt, mert le volt tudva a gondom a kölyökről én is pihenhettem végre és élvezhettem a hétvégét.

Persze anyagazdinak azért muszáj volt néhány beállított képet készítenie, de végülis belementem, hiszen jól jönnek ezek még ide a naplómba is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése