2015. február 1., vasárnap

Születésnap, avagy hogyan ünnepel egy beagle

Ma van a szülinapom, kerek 6 éves lettem. Mondhatni igazán komoly hölggyé értem végre. Sok minden van már mögöttem, és még mennyi élmény előttem.

De nézzük csak hogyan is telt eme remekbe szedett nap.

Azzal kezdtük, hogy anyagazdival és Mázlival elmentünk egy közös fotózásra. Nem igazán tudom, hogy a kétlábúak miért csinálnak ekkora hűhót egy pár fotó elkészítése miatt. Próbáltam jelezni anyagazdinak, hogy nekem ez a szülinapi program pont nem jön be jöhet a következő, mert beígért valami fantasztikusat, ami nagyon fog tetszeni.

Szóval, amit nem értettem, hogy minek kell két órát készülődni, hogy néhány fotó elkattintásához, hangot is adtam nem tetszésemnek, de azt mondták, hogy szépnek kell lennie mindenkinek a fotón.

A foglalkozás elérte célját, mindent megtettem, hogy mielőbb végezzünk. Igaz utálok a kamerába nézni, mert profilból jobb fotót lehet rólam készíteni, de most erőt vettem magamon. Hát ez sikerült, remélem tetszik, mi elégedettek vagyunk. Azért megragadnám az alkalmat és megköszönnénk Bettinek (DOGLine Photo) is a türelmet hozzánk.



A fotózás után már nagyon vártam, hogy igazából megkezdődjön a szülinapom. Autóba ültünk, hogy találkozzunk apagazdival és négyesben ünnepeljünk.
Nagyon jó helyre Dobogókőre mentünk el. Még sosem voltam itt, de nagyon tetszett. Erdőbe sokat járunk kirándulni, de így együtt régen voltunk. Becsatlakozott még néhány kétlábú barátunk, hoztak szánkót is. Mi nagyon élveztük Mázlival, hogy futhattunk a szánkó mellett, végre a kétlábúak is elérték azt a sebességet, amit mi igazán szeretünk.

Fent a Zsivány sziklák egyikén

Volt sok hó, szagok és erdei illatok, és jó nagy kirándulás. Így már igazán jó szülinap kerekedett a nap végére. (És itt titkon jegyzem meg, hogy az ebédnél, még egy-két csülök darab jutott nekem is)

Itt nem igazán tudom mi történ Mázli fülével, inkább oda sem nézek

Fuss Mázli mert jövök






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése