2014. február 24., hétfő

Sok kicsi sokra megy, avagy az adó 1%-a

Mostanában mindenki ezzel az adó 1%-os dologgal van elfoglalva. Érthető hiszen az Egyesület az idei évtől jogosult a felajánlásokra.
Úgy döntöttem én is részt veszek a kampányolásban. Egy részről, mert fontosnak tartom, hogy hozzánk is minél több felajánlás érkezzen, amivel a munkánkat tudjuk jobbá tenni, esetleg egy-két virsli karika csurran cseppen nekem is.

De lássuk csak. Sokan azt gondolják, hogy ááá nem bajlódom vele, úgysem sok pénz. Hiszen miről is beszélünk az éves SZJA összeg 1%-áról, ami mondjuk egy bruttó 150 ezer Ft-os fizetésnél kb. 3000 Ft. De itt jön be a képbe a sok kicsi sokra megy elméletem, ha 100 ember felajánlja ezt a kis összeget, vagyis 1 percet az életéből szán arra, hogy kitölti az adó 1%-os papírt, akkor már nem is olyan kevés ez az összeg.


A másik oldalról nézve, így a felajánlás biztosan jó célt fog szolgálni, az ugatásom adom rá. 
 













Valamint íme kampány videónk, ha jól figyeltek én is több helyen megjelenek.


Mindenkinek köszönjük, aki támogatni fogja munkánkat. Az Egyesület tagjai, magam és Archie nevében is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése