2014. január 20., hétfő

Királylány

Tartozom egy vallomással.
Apagazdi mondta, hogy vallomást kell tennem, miután egyre többen olvassák a naplómat.
Eddig általában sztároltam magam, hogy sikerülnek a vizsgáim, jól haladok Archie képzésével, jól viselkedem egy szilveszteri buliban, stb.
Azt hiszem, hogy a legnagyobb hibám (bár én ezt nem érzem annak, de mindegy), hogy én egy királylány vagyok, vagy voltam előző életemben, de ez csak részlet kérdés. Most sok kutyatartó, biztosan kiakad majd és megdöbben, de az őszinteség mindenekelőtt.
Királylányi mivoltamat fotókkal is tudom bizonyítani. Nekem nem mindegy, hogy hol alszom. Csak kellően puha helyen megfelelő párnával vagyok képes álomra szenderülni.
Sokak számára döbbenetes képek következnek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése