2014. január 16., csütörtök

Szilveszter

Tartozom a szilveszteri buli beszámolójával.
Idén szilveszterkor a gazdiék úgy döntöttek ránk fér egy kis pihenés, így elhúztunk a fővárosból a messzi messzi kis ékszerdobozba Megyerre (nyáron már beszámoltam a helyről http://nyafi-naploja.blogspot.hu/2013/10/ujabb-nyaralas.html). Anyagazdinak az az ötlete támadt, hogy én is eleget voltam bébiszitter, másik társat kapok az útra, így Archie helyett T-t vittük magunkkal.
T-ről is meséltem már korábban, ő egy border collie, aki hamarosan szintén terápiás segítőkutya lesz, mint én.
Nagyon boldog voltam anyagazdi döntésétől, izgatottan készültem, az útra és mivel nemrégiben nagyon csini cuccot kaptam Londonból, már azon sem kellett gondolkoznom, mit veszek fel szilveszter este. Meg is kértem anyagazdit, hogy készítsen gyorsan egy fotót az új szerkómról.


















Nagyon jól sikerült a kikapcsolódás. Elvittem T-t az ottani barátaimhoz Ferdinándhoz, a lóhoz és Arabellához, a csacsihoz. A háttérben ott vannak a racka juhok is, szerintem tudták, hogy T egy nagyon jó terelő kutya így nem mertek közelebb jönni, de azért a fotóról sem akartak lemaradni.




A szilveszteri buli is nagyon jól sikerült. Sok volt a gyerkőc, így elemünkben érezhettük magunkat, mint terápiás kutyák, a gyerekek is nagyon boldogok voltak tőlünk, és megértették, hogy amíg ott vagyunk, ne fújják a trombitájukat, mert az nekünk nagyon rossz.
Buli után mi is fáradtan dőltünk le aludni.



Hazaérve anyagazdi az új év első munkanapján persze bevitte T-t a munkahelyére, hogy széppé varázsolja. Megmutattam T-nek az ottani kedvenc fekhelyemet is, ő is teljesen oda volt a babzsák fotelért. Állította, panaszt fog emelni, hogy otthon is legyen ilyen.



Röviden összefoglalva gyorsan eltelt ez pár nap. Nagy örömünkre szilveszter estére még befutott anyagazdi tesója és a barátnője, hogy együtt ünnepeljünk

Kicsit megkésve, de nagyon Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
A kínai horoszkóp szerint 2014 a Ló éve, ami mindenkinek haladást és fejlődést hoz, hát így legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése