2014. március 12., szerda

Archie műtétje

Lassan egy hete túl vagyunk Archie ivartalanításán. Először is nem kell felháborodni, felhorkanni, ez nem rossz dolog egy kutya életében. Én is túl vagyok rajta, és mondhatom azóta sokkal könnyebb az életem.
Nézzük csak miért is.
Egyrészt nincs félévente, hogy 4 hétre rám ragadnak az idióta kanok, akik mást sem akarnak csak azt... Milyen idegesítő már. Mire végre vége, kezdenék túl lenni rajta, nem kell állandóan bugyit hordanom, mert gazdik szerint nem tisztítottam magam elég rendszeresen, pedig próbáltam. Utána jött az álvemhesség, hát kérem az sem smafu. Általában ez a szukáknál annyiból áll, hogy úgy tesznek, mint akik elleni fognak. Helyet keresnek, plüssállatokat neveznek ki a kölyküknek. Na nem, velem ilyen nem fordult elő, én nem vagyok egy anya típus, utálom a kölyköket (kivéve persze Archiet). De ezt a szervezetemnek nem tudtam bemagyarázni, így megindult a tejelválasztásom. Erre a doki felírt valami csodaszert, hogy elapadjon a tejem, amitől tök rosszul lettem, folyamatosan rókáztam. Annyira, hogy egyszer még szegény Bélát, a macskát is lehánytam, hát anyagazdi nem volt túl boldog.
Összefoglalva így sokkal jobb nekem, a műtétet is ki lehetett bírni és az utána való lábadozást is. A legfontosabb pedig, hogy nem híztam el, miért híztam volna, nem eszem kétszer annyit, sokat mozgok, szép izmos vagyok, legalábbis ezt mondják, én meg elhiszem.
Archie műtét után még az altató hatása alatt
Szóval most Archie is átesett ezen, még mielőtt komolyan ivarérett lett volna. Ami több szempontból is célszerű volt nála. Így soha nem fogja őt idegesíteni a tüzelő szukák illata. Elég rossz lehet a kanoknak amikor tüzelési idény van, úgy a 12 hónapból 8-ban, szívás, örülök, hogy szukának születtem. Továbbá segítő kutyáknál eleve előírás az ivartalanítás, ráadásul szegénykének csak egy heréje volt, a másikat keresni kellett.




Itt épp aggódom, Archie már a műtőben
Szegény Archie esetében ez nehezítette meg az egészet, nem igazán találták meg az elveszett kis golyócskát. Aggódtunk is érte rendesen anyagazdival, mert a műtét is elhúzódott. De szerencsére már jobban van, újra energikus, persze még a varratok benne vannak. Az elmúlt pár napban így kevesebbet tudtunk játszani, viszont végre én is kicsit pihenhettem.



Együtt érzésemet fejezem ki a búra miatt
A fő gondot az okozza mióta jól van, hogy egyfolytában nyalogatni akarja a sebét, ami nagyon veszélyes, mert szétnyílhat, elfertőződhet. Én erős voltam kibírtam, hogy nem nyaltam a varratokat hiába fájt és viszketett, viszont nem kellett ilyen idióta búrában lennem napokat. Szegény Archie-t mostanában búra fejűnek kezdik csúfolni, de hát csak magának köszönheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése