2014. március 24., hétfő

Nyafigility

Anyagazdi úgy döntött megint járunk agilityzni. Azt mondja, hogy rám fér egy kis szórakozás, hiszen hétfőként tanulunk, keddenként dolgozom, valamikor le kell vezetni a felgyülemlett feszkót, nekünk kutyáknak is, és az agility erre igazán alkalmas.
A legutóbbi két alkalommal eljött az edzésre Merlin is (a Barátok Közt sztárja :)). Rögtön megpróbált udvarolni, de helyre tettem. Megmondtam neki, hogy nálam zárt ajtóknál kopogtat, értem én, hogy celeb és megszokta, hogy bárkit megkaphat az elbűvölő mosolyával, de én mégiscsak hercegnő vagyok, nem lehet csak úgy lerohanni. Na jó azért azt megengedtem, hogy egy közös fotó készüljön rólunk.

Szerencsére egy videó felvételt is tudtam hozni nektek. Joya barátnőm gazdája felvette az edzés egy részét. Ebből anyagazdi is sokat tud tanulni. Még neki is nagyon új ez az új közös játék, keresi a helyét a pályán, de azért szerintem egyre ügyesebb. Én időközben megtanultam Joyától, hogy tudok neki én is segíteni, ha folyamatosan adom az instrukciókat, így egy elég komoly párbeszéd tud kialakulni köztünk a pályán. Igaz anyagazdi, valami zenét rátett a videóra, de szerintem így is hallatszik, amit mondok neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése